Eilas resa!

Resa betyder inte nödvändigtvis att du åker utomlands. Mitt liv är den mest spännande resan av allt för mig.

Intet är som väntans tider!!!

Publicerad 2013-02-13 01:14:56 i

Det stämmer verkligen. Vid graviditet är det en lycklig period i livet.
Men jag och många kollegor med mig har snart fått vänta på besked om hur det blir med våra tjänster lika länge som en hel graviditet.
Det har varit en period som jag lätt hade klarat mig utan, Nu ska det tydligen komma besked denna vecka på vad som är beslutat.
Äntligen, vad vi har väntat,
8-10 månader ungefär innan vi får ens veta vad vi har att ta ställning till.
Kanske arbetslös om ett par månader, vad vet jag. Det värsta som kan hända är//////

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela