Eilas resa!

Resa betyder inte nödvändigtvis att du åker utomlands. Mitt liv är den mest spännande resan av allt för mig.

Cyklist eller Kamikazepilot!

Publicerad 2011-10-10 07:57:33 i Allmänt,

I torsdags när jag åkte till jobbet och skulle parkera bilen, hördes plötslig en ganska rejäl smäll bak på bilen. Jag blev livrädd, tvärstannade, och tittade bakåt. Då ser jag en snubbe sitta som ett klister märke på bilrutan. Jag hoppade ur bilen och fick fram ett litet ynkligt- Hur gick det du är väl inte skadad. Killen borstade av sig och säger -Sorry det var mitt fel. Hoppar upp sin cykel och åker iväg med framhjulet på cykeln vobblandes åt alla håll och kanter. Fy vilken början på den dagen. Men ingen blev ju skadad i alla fall :-)

Kommentarer

Postat av: Annea

Publicerad 2011-10-11 21:26:16

Hahaha! Vilka puckon det finns :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela