Eilas resa!

Resa betyder inte nödvändigtvis att du åker utomlands. Mitt liv är den mest spännande resan av allt för mig.

Resfeber

Publicerad 2011-10-24 23:46:42 i Allmänt,

Nä inte jag;-). Har aldrig varit hemifrån i två hela veckor, börjar redan nu oroa mig för både det ena och det andra. Kommer ungarna hålla varmt i huset, vattnet fryser väl inte. Inga proppar som går, tar de hand om hundarna ordentligt, kommer de att äta själva ordentligt o.s.v . Fasen också, börjar tro jag har lite hål i huvudet när jag målar upp värsta storyn hela tiden. Det är ju nu jag längtar efter sol och värme mer än aldrig förr.

Kommentarer

Postat av: Anne

Publicerad 2011-10-25 16:23:48

haha mamma då! du kommer ha en 19åring, en 18åring och antagligen en 27åring som tar hand om hus och hundar under tiden ni är borta! om ni bara ger oss tillräckligt med pengar för mat så borde både hundar och ungar må bra och huset kommer stå kvar och vara mysigt uppvärmt när ni kommer hem ;D

Postat av: Mamsen

Publicerad 2011-10-25 17:13:14

Vaddå ge er pengar ;-). Till vad?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-25 21:40:29

MAAAAAT mamma, mat! Annars så har du inte så glada barn när du kommer hem ;)

Postat av: Nina

Publicerad 2011-10-27 10:59:50

Anne det finns kottar att käka i skogen! ska vara näringsrikt har jag hört

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela