Eilas resa!

Resa betyder inte nödvändigtvis att du åker utomlands. Mitt liv är den mest spännande resan av allt för mig.

Tankar som snurrar!!!!

Publicerad 2013-02-10 02:29:31 i

Händer mycket runt omkring mig nu känns det som. Jag ska bli mormor på nytt i augusti. Min dotter Nina och hennes karl Robert ska få sitt andra barn då. Hampus allas vår lilla ögonsten blir storebror. Idag ( läs lördag ) fick jag ett trevligt samtal som gjorde mig mycket glad. Vår son Johan ska på anställningsintervju på söndag. Jag håller tummarna för grabben att han får jobbet. Det är han väl värd. Skulle jag ha eget företag så skulle jag anställa honom utan att blinka, han är både flitigt, service inriktad, lätt lärd , social, en doer som kan en hel del om mycket. Men har för lite arbetslivserfarenhet.
Hoppas hoppas hoppas.
På mitt jobb har många fått sluta på grund av omorganisationer, känns trist att tappa gamla kollegor och inom kort försvinner våra tjänster och vi får söka om dem. Vi får väl se hur det går om man är arbetslös om en månad eller inte. Men jag har andra lösningar i bagaget så det behöver inte betyda att det blir synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela